A mai Buszban bukkantam jó (vagy rossz, ki-ki döntse el maga) szokásomhoz híven a fenti hirdetésre. Szintén jó (vagy rossz, ismét döntéskényszer) szokás szerint elpoénkodhatnám, hogy ki hova tegye az hallókészüléket, vagy főleg azt a szemüveget, esetleg hogy kézbe foghato helyesirási szabályzat rosszúl íróknak. De a helyesirási szabályzatot helyettesitő Word se lenne rossz ötlet. Csak most valahogy ehhez sincs kedvem, ez már annyira a szánalmas kategóriába tartozik.
Szoktam én is hibázni, elgépelem, rosszabb esetben rosszul is tudom, és azért írom helytelenül (mert megnézni persze lusta vagyok, vagy csak túl magabiztos). De ha egy cég már reklámra költ, akkor igazán vehetné a fáradságot, hogy megpróbálja helyes helyesírással (jé, ez tetszik) tenni mindezt. Mert az már messziről látszik, hogy itt nem csak elgépelésről van szó, hanem mélyebben gyökereznek a hibák okai. Ha nem volt egy ember, akinek ez feltűnt volna, mielőtt kiadásba megy, legalább a Word sokat szidott (és sokszor okkal szidott) helyesírás ellenőrzőjét ráereszthették volna, ez talán még neki is megy. Így pedig ne csodálkozzanak, ha sokakban negatív kép alakul ki velük kapcsolatban.